Το YouTube προσθέτει σχόλια στις Shorts διαφημίσεις και τις επεκτείνει στο mobile web

Marketing insights, Marketing news

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις!

Το YouTube προσθέτει σχόλια στις Shorts διαφημίσεις και τις επεκτείνει στο mobile web
Share :

Το YouTube ανακοίνωσε τρεις νέες δυνατότητες για τις Shorts διαφημίσεις:

✔ Προσθήκη σχολίων
✔ Δυνατότητα δημιουργών να βάζουν link προς τις ιστοσελίδες των brands τους
✔ Τα Shorts ads θα εμφανίζονται και στους mobile web browsers

Οι αλλαγές αυτές ενισχύουν τον ρόλο των Shorts ως διαφημιστικό format. Αξίζει να σημειωθεί πως αυτό δε συνέβη τυχαία πριν την εορταστική περίοδο.

Τα YouTube Shorts Ads γίνονται πιο διαδραστικά από ποτέ με σχόλια, links και μεγαλύτερη κάλυψη στο mobile web.

Τι αλλάζει με τις Shorts διαφημίσεις

1. Σχόλια στις διαφημίσεις

Κάποιες Shorts διαφημίσεις θα μπορούν πλέον να εμφανίζουν σχόλια, όπως ακριβώς συμβαίνει στα οργανικά Shorts. Για να είναι active το χαρακτηριστικό, το κανάλι του διαφημιζόμενου πρέπει να είναι συνδεδεμένο με Google Ads ή DV360. Η διαχείριση των σχολίων γίνεται μέσα από το YouTube Studio.

Οι νέες δυνατότητες μετατρέπουν τα Shorts σε ένα πιο ισχυρό και πιο ελκυστικό διαφημιστικό format.

2. Links από δημιουργούς προς τις ιστοσελίδες των brands

Οι creators που συνεργάζονται με brands μπορούν τώρα να προσθέτουν ένα ενεργό link μέσα στα Shorts τους.
Όποιος χρήστης πατήσει το link, θα μεταφέρεται απευθείας στο website του εκάστοτε brand.
Αυτό διευκολύνει την προώθηση προϊόντων και αυξάνει τις πιθανότητες για conversions.

3. Εμφάνιση Shorts ads και στο mobile web

Οι Shorts διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονται μόνο μέσα στην εφαρμογή του YouTube, αλλά και σε mobile browsers.
Έτσι, περισσότεροι χρήστες που μπαίνουν από τον browser του κινητού μπορούν πλέον να δουν Shorts ads. Ναι, οι διαφημίσεις πλέον είναι (κυριολεκτικά) παντού!

Οι Shorts ads ήδη έπαιζαν σε mobile app, desktop και smart TVs.

Γιατί είναι σημαντικές αυτές οι αλλαγές στα Shorts ads;

  • Τα σχόλια δίνουν στους χρήστες έναν τρόπο να αλληλεπιδρούν με το ad και αυξάνουν το engagement.

  • Τα links των creators προσφέρουν μία πιο άμεση σύνδεση με τα brands.

  • Η επέκταση στο mobile web αυξάνει την “κάλυψη” των διαφημίσεων και προσεγγίζει μεγαλύτερο κοινό.

Τι δείχνουν τα στοιχεία

Έρευνα της Kantar έδειξε ότι οι Creator Ads στα Shorts:

  • αυξάνουν την πρόθεση αγοράς κατά 8,8%

  • ενισχύουν την πρόθεση κατανάλωσης 2,9 φορές περισσότερο σε σχέση με ανταγωνιστικές πλατφόρμες

Πηγή: https://blog.google/products/ads-commerce/advertising-experience-youtube-shorts/

Technical aspects που συνεχίζουν να ισχύουν:

  • Προτείνεται κάθετο βίντεο.

  • Τα βίντεο μπορούν να έχουν διάρκεια έως 3 λεπτά.

  • Στο Shorts feed προβάλλονται μόνο τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα.

  • Ιδανικά, τα Shorts ads είναι κάτω από 60 δευτερόλεπτα.

FAQs

Ναι. Κάποιες Shorts ads θα εμφανίζουν σχόλια, όπως τα οργανικά Shorts, αρκεί το κανάλι του διαφημιζόμενου να είναι συνδεδεμένο με Google Ads ή DV360.

Οι δημιουργοί που συνεργάζονται με brands μπορούν να βάζουν link μέσα στα Shorts τους, ώστε οι χρήστες να μεταφέρονται άμεσα στην ιστοσελίδα του brand.

Εκτός από την εφαρμογή του YouTube, οι Shorts ads θα εμφανίζονται και σε mobile browsers, αυξάνοντας σημαντικά το reach.

Τα σχόλια και τα direct links κάνουν τις διαφημίσεις πιο διαδραστικές, ενώ η προβολή στο mobile web φέρνει πολύ μεγαλύτερο κοινό, άρα και υψηλότερο engagement.

Share This Post :